Шукати в цьому блозі

середу, 11 липня 2012 р.

Чистка обличчя в домашніх умовах

У цьому пості я розповім вам про чищення обличчя в домашніх условіях.Многіе з нас не довіряють свій дорогоцінний личко косметологів. У мене був сумний досвід чистки у косметолога. Гарна жінка, прийшла я до неї по рекомендації від знайомих. Але результат мене розчарував. Особа залишалося роздратованим, шкіра стала більш жирною. Тоді я вирішила робити чистки будинку. Адже ніхто краще за нас самих не зможе відчути наше тіло. У цій методиці дотримані рекомендації косметологів та бабусині рецепти. Такий комплексний підхід.
1 етап - очищення: потрібно очистити обличчя від косметики, вмитися і зробити легкий пілінг. Можна використовувати скраб (1-3 хв), або, якщо на обличчі є запалення, то маску-плівку.
2 етап - розкриваємо пори: для цього готуємо парову ванночку. У каструльку набираємо 2 літра води і кип'ятимо. Я додаю в воду трави (ромашка і хвощ - для жирної шкіри; розмарин, полин і деревій - для сухої і чутливої). Вони прекрасно знімають роздратування і зайву жирність або лущення, а також покращують мікроциркуляцію крові. Коли вода закипить, накриваємо голову рушником і розпарює обличчя над каструлею. Краї рушники повинні стикатися з краями каструлі, щоб пар не виходив. Через 2 хвилини почне виділятися піт, який потрібно промокати рушником, але ні в якому разі не терти, це призведе до подразнення шкіри. Особа розпарювати потрібно протягом 10-15 хвилин.
3 етап - чищення: руки попередньо помийте з маслом і протріть спиртом. Потім легкими натисканнями видаляйте забруднення.
4 етап - звужуємо пори: можна використовувати спиртовмісні тоніки, або спеціальні, що звужують пори. Я прихильниця натуральних продуктів і використовую суміш соку лимона і води. От і все! Після чистки не витирайте обличчя, шкіра повинна висохнути самостійно.

Немає коментарів:

Дописати коментар